ماشین اصلاح

قیمت ماشین اصلاح و محصولات وی جی ار VGR

وی جی ار

کمپانی وی جی ار / VGR یکی از تولید کننده های بین المللی در زمینه لوازم برقی است.

این کمپانی معروف در سال 2015 تاسیس شد و با تولید محصولات با کیفیت توانست طرفداران زیادی را در سراسر جهان به خود جلب کند.

برند های VGR / GEMEI / IGEMEI زیرشاخه کمپانی YIWU GEMEI ELECTRIC APPLIANCE CO می باشد. وی جی ار / VGR جدیدترین و بروزترین برند این شرکت می باشد.

در سال 2019 برند وی جی ار فعالیتش را چندین برابر کرد و تا به امروز توانسته بهترین محصولات خود را روانه بازار کند.

از محصولات فوق العاده این کمپانی می توان به ریش تراش/ حجم زن و خط زن/ لیزرخانگی/ اپیلیدی / اتومو و سشوار اشاره کرد. محصولات وی جی ار / VGR به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب با بسته بندی شیک از فروش بالایی در ایران و سراسر جهان برخوردار است.

برای خرید و مشاهده ماشین اصلاح و تمامی محصولات وی جی ار / VGR به صورت عمده و تک با بهترین قیمت بازار به فروشگاه نیل مارکت مراجعه کنید و یا روی این قسمت کلیک کنید.

 

وی جی ار vgr

قیمت ریش تراش و ماشین اصلاح وی جی ار / VGR در گوگل سرچ بالایی داشته است.

محصولات وی جی ار از جدید ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره می برند و همچنین تمامی محصولات وی جی ار از طراحی ارگونومیک بهره می برند و به همین دلیل آرایشگران زیادی از محصولات این کمپانی معروف استفاده می کنند.

فروشگاه نیل مارکت محصولات وی جی ار / VGR را با اصالت و ضمانت کالا و مهلت تست 7 روزه و با بهترین قیمت به کاربران ارائه می دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *